Контакт-центр ДПС: ми дбаємо про ваш час. Отримуйте податкові консультації швидко та зручно

Ми знаємо: ви цінуєте свій час. Ми – теж. Саме тому ми забезпечуємо присутність у всіх зручних для вас форматах: від особистого візиту до дистанційної взаємодії через онлайн-сервіси, чати, телефонні лінії, а також надаємо широкий вибір навчальних матеріалів – від детальних інструкцій до зрозумілих відеороликів.

Очільниця ГУ ДПС у Черкаській області Тетяна Харьковська розповідає, що одним із таких ефективних каналів комунікації є Контакт-центр Державної податкової служби України, де платники мають можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі онлайн, зателефонувавши за номером телефону: 0 800 501 007.

Графік роботи та умови дзвінків:

  • Безкоштовно зі стаціонарних телефонів.
  • З мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку.
  • Телефонуйте щоденно з 8:00 до 19:00.
  • У п’ятницю – з 8:00 до 18:00.
  • Субота та неділя – вихідні.

Що пропонує Контакт-центр?

Контакт-центр ДПС – це інформаційна підтримка платників податків у режимі реального часу. Фізичні та юридичні особи можуть звертатися за:

  • консультаціями з питань оподаткування та єдиного внеску;
  • роз’ясненнями щодо функціонування електронних сервісів ДПС;
  • інформацією про стан обробки поданої звітності;
  • допомогою у користуванні електронним підписом від КНЕДП ДПС;
  • персоналізованими даними щодо стану розрахунків із бюджетом та наявності податкового боргу.

Контакт-центр також приймає:

  • звернення через антикорупційний сервіс «Пульс»;
  • усні звернення громадян (згідно зі ст. 5 Закону України «Про звернення громадян»);
  • запити на публічну інформацію;
  • повідомлення про осіб, які підлягають перевірці в рамках закону «Про очищення влади»;
  • сигнали про можливі порушення антикорупційного законодавства з боку працівників ДПС.

Крім того, через Контакт-центр можна записатися на прийом до центру обслуговування платників у зручний для вас час.

Контакт-центр – це не лише джерело інформації, а й ефективний інструмент зворотного зв’язку, що дозволяє побудувати відкриту й ефективну взаємодію між платниками податків і податковою службою.