Одним із пріоритетних напрямків запланованої на 2023 рік роботи Держпрожспоживслужби України є розвиток превентивних інструментів захисту прав споживачів.
Головне управління відповідно до покладених на нього завдань забезпечує реалізацію державної політики у сфері захисту прав споживачів, зокрема проводить роботу з підвищення рівня поінформованості населення про права споживачів та механізми їх захисту шляхом надання консультацій споживачам на особистих прийомах, розміщення інформації в засобах масової інформації, сайтах, тощо.
Звернутися із заявою про порушення прав споживачів жителі громади можуть до Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області за адресою: вулиця Смілянська, 120, м.Черкаси, e-mail: post@cherk-consumer.gov.ua, телефон (0472) 63-05-27, а також отримати консультацію в телефонному режимі або на особистому прийомі за адресою: бульвар Шевченка, 287, м. Черкаси, телефон (0472) 33-12-08