Державна податкова служба України інформує

Реєстр корупціонерів: яку містить інформацію та як працює

Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр корупціонерів) – це портал, де міститься інформація про всіх фізичних та юридичних осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Національне агентство з питань запобігання корупції адмініструє цей реєстр з лютого 2019 року.

У реєстрі опублікована інформація про:

  • фізичних осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
  • юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру (наприклад, штраф чи конфіскація майна) через корупційне правопорушення.

Що можна робити завдяки реєстру?

  • перевірити наявність інформації про себе чи про інших осіб, які претендують на посади відповідального або особливо відповідального становища або посади з підвищеним корупційним ризиком;
  • аналізувати інформацію про корупціонерів, щоб визначити сфери державної політики та посади з найбільшим корупційними ризиками;
  • аналізувати відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру через корупційні правопорушення, для якісного відбору контрагентів чи підрядників.

Як оновлюється інформація в реєстрі?

Національне агентство з питань запобігання корупції додає інформацію до реєстру на основі:

  • електронної копії рішення суду з Єдиного державного реєстру судових рішень;
  • завіреної в установленому порядку паперової копії розпорядчого документа про накладення дисциплінарного стягнення.

Вилучити дані з реєстру можна у разі:

  • ухвали суду про скасування вироку;
  • винесення виправдувального вироку;
  • відновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження;
  • скасування постанови про накладення адміністративного стягнення за корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення;
  • розпорядчого документа або судового рішення про скасування розпорядчого документа про накладення дисциплінарного стягнення;
  • заяви особи, яка з 24 лютого 2022 року до припинення або скасування воєнного стану брала безпосередню участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України у складі Збройних Сил України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Управління державної охорони України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань.

Спілкуйтесь з податковою без зусиль: звертайтесь на комунікаційну податкову платформу!

У Головному управлінні ДПС у Черкаській області працює формат співпраці з бізнесом – Комунікаційна податкова платформа!

Податкова служба розширила можливості для комунікацій з громадськістю і бізнес-спільнотою, аби кожен знайшов оптимальний для себе формат діалогу з податківцями.
 Наша платформа – це відкритий майданчик для спілкування з лідерами думок, представниками асоціацій, професійних об’єднань, які захищають інтереси платників податків. Також ми запрошуємо до участі в роботі платформи народних обранців та членів консультативно-дорадчих й інших допоміжних органів, які представляють позицію громад та мають вплив на впровадження змін до податкового законодавства.

Пропонуємо до обговорення низку актуальних на сьогодні тем, а саме: сплата мінімального податкового зобов’язання, оподаткування благодійної допомоги, функціонування мобільного застосунку «Моя податкова», нарахування податкової знижки та ін.

Як працює Комунікаційна податкова платформа?

Для оперативного зв’язку з учасниками платформи створено в Головному управлінні ДПС у Черкаській області окрему електронну скриньку: ck.ikc@tax.gov.ua.

Отже, якщо ви – уповноважений представник громадського, бізнес-об’єднання або громади, депутат або член консультативно-дорадчого органу, надішліть на цю електронну скриньку свій запит або звернення, в яких необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення. Після отримання листа з вами оперативно зв’яжеться координатор платформи для визначення формату відповіді та дати проведення зустрічі з відповідальними особами профільних структурних підрозділів Головного управління ДПС у Черкаській області.

Тож, долучайтеся до комунікаційної податкової платформи та отримайте необхідну інформаційну підтримку.

Разом до Перемоги!


Понад 156 млн грн акцизного податку надійшло до зведеного бюджету від Черкащини

Інформуємо про надходження з акцизного податку до зведеного бюджету за січень-серпень нинішнього року.

Так, за інформацією в.о. начальника Головного управління ДПС у Черкаській області Володимира Жавріда, платники Черкаської області до загального фонду державного бюджету сплатили 18,2 млн грн акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів. Надходження акцизного податку із ввезених в Україну підакцизних товарів становлять 5,5 млн грн.

До місцевих бюджетів платники роздрібної торгівлі підакцизних товарів сплатили 132,6 млн грн акцизного податку. 

Довідково:

На початок вересня в Черкаській області зареєстровано 2,6 тисячі платників акцизного податку, зокрема: виробники алкогольних напоїв, платники акцизного податку з пального, платники з електричної енергії, з роздрібної торгівлі підакцизних товарів.


«Е-повернення» – сервіс для повернення помилково та/або надміру сплачених платежів

Головне управління ДПС у Черкаській області повідомляє, що для спрощення процедури повернення помилково та/або надміру сплачених платежів діє сервіс «Е-повернення». 

Платники податків мають змогу у режимі 24/7, дистанційно подати заяву на повернення/перекидку коштів через Електронний кабінет в «три кліки».

У головному меню Електронного кабінету необхідно в розділі «Заяви, запити для отримання інформації» або «Введення звітності» із запропонованого переліку вибрати форму «Заява про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені» (J1302002 – для юридичних осіб або F1302002 – для фізичних осіб).

Після заповнення запропонованих реквізитів Заяви необхідно зберегти її, підписати та відправити територіальному органу ДПС на який сплачені кошти. 

Додатково до заяви платник може подати копію платіжного документа, на виконання якого помилково та/або надміру сплачений платіж перераховано до бюджету. Для цього необхідно у вкладці «Додатки» обрати опцію «Додати» документ довільного формату (F/J 1360102) та заповнити обов’язкові поля форми.

Повернення помилково та/або надміру сплачених коштів можливо лише протягом 1095 днів від дати їх сплати та за умови відсутності у платника податкового боргу.