Запрошуємо роботодавців до співпраці!

Однією із соціальних гарантій на період карантину є надання допомоги по частковому безробіттю

Допомогу по частковому безробіттю можуть отримати представники малого та середнього бізнесу, які зупинили або ж скоротили діяльність через карантин, та роботодавці, які сплачували єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування упродовж 6 місяців, що передують даті зупинення чи скорочення діяльності, за найманих працівників і не припинили трудових відносин з ними на момент звернення до служби зайнятості(крім осіб, які отримують пенсію та працюють за сумісництвом).

Для отримання допомоги на період карантину роботодавець має право звернутися до територіального органу Державного центру зайнятості, за місцем реєстрації його як платника ЄСВ, та подає наступні документи:

1) заяву у довільній формі;

2) копію наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) виробництва та переліком протикарантинних заходів;

3) відомості про працівників (П. І. Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізосіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний державний орган і мають відмітку в паспорті)), у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю;

4) довідку про відсутність заборгованості з виплати зарплати та сплати ЄСВ, за останні 6 місяців, що передують даті зупинення (скорочення) виробництва.

    З більш детальною інформацією про отримання допомоги по частковому безробіттю можна ознайомитися на сайті  Черкаського обласного центру зайнятості за посиланням https://chk.dcz.gov.ua/node/6933 або за телефоном  (04730)2-66-47