У наш час засобами та формами дистанційної комунікації нікого не здивуєш. Усі навкруги – від школярів та студентів до підприємців та політиків працюють і навчаються онлайн. Карантин став каталізатором широкого застосування такої можливості як у навчанні та спілкуванні, так і в наданні послуг.

Служба зайнятості також комунікує зі своїми клієнтами  у дистанційному режимі. У 2021 фахівцями Чигиринської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості проведено 48 профорієнтаційних вебінарів за участю 491 особи.

На заходах проводяться консультації та розглядаються питання щодо надання послуг державною службою зайнятості, основні механізми успішного працевлаштування, використання часу  для самоосвіти і саморозвитку, надається допомога у складанні резюме та написанні супровідних листів, навчають прийомам самопрезентації та навичкам підготовки до співбесіди з роботодавцем.

Зручність та переваги проведення профорієнтаційних заходів в онлайн форматі оцінюють всі учасники вебінарів: інформацію можна отримувати із зручного місця знаходження, слухати можна без засобів безпеки (маски), учасниками можуть бути не тільки клієнти служби зайнятості, а й присутні, що знаходяться поруч, та головне, що особи, які отримують послуги онлайн, знаходяться в безпечних соціальних умовах. 

«Служба зайнятості завжди працює для людей, враховуючи реальність певних ситуацій, і надалі буде використовувати різні методи та електронні сервіси для надання послуг своєчасно, зручно, корисно та безпечно»,- зазначає директор Чигиринської районної філії Світлана Коршунова.

 

%d bloggers like this: