Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету ради

ІВАЩЕНКО ЛАРИСА ФЕДОРІВНА

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету ради

Народилася 06 лютого 1972  року в м. Чигирині Черкаської області. Громадянка України.

В 1987  році закінчила Чигиринську ЗОШ №1 ім. Б.Хмельницького, здобувши неповну середню освіту.
1987 – 1990 роки – навчалася в Чигиринському сільськогосподарському  технікумі бухгалтерського обліку на факультеті «Бухгалтерський облік і аудит»
1990 – 1997 роки – бухгалтер, помічник головного бухгалтера в колгоспі ім.Шевченка, м. Чигирин
1998 – 1999 роки – економіст АПВ «Колос» м.Чигирин
1999 – 2010 роки – спеціаліст І категорії – бухгалтер Чигиринської міської ради
2003 – 2005 роки – навчалась в Черкаському державному технологічному університеті, здобула кваліфікацію економіста
2010 – 2015 роки – керуюча справам виконавчого комітету Чигиринської міської ради
2015 – 2017 роки –  секретар Чигиринської міської ради 
З 11.01.2019 року – керуючий справам (секретар) виконавчого комітету міської ради Чигиринської ОТГ

Відповідно до  Розподілу функціональних обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету міської ради, затвердженого розпорядження міського голови від 18.11.2020 № 167-02-13

VІ. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету міської ради ( Л.Іващенко)

 6.1. Організовує роботу структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради, вирішує питання організаційного, господарського, матеріально-технічного, забезпечення їх діяльності. У своїй роботі безпосередньо підпорядкована міському голові.

6.2. Здійснює організацію роботи виконавчого комітету міської ради та несе відповідальність за його роботу перед міським головою.

6.3. Забезпечує формування планів роботи виконавчого комітету, планування апаратних нарад при міському голові, організаційних заходів у виконавчому комітеті міської ради.

6.4. Координує діяльність виконавчого комітету, підготовку матеріалів на його розгляд, організовує проведення засідань виконкому.

6.5. Здійснює методичне керівництво та контроль за веденням діловодства у виконавчому комітеті міської ради його структурних підрозділах.

6.6. Контролює розроблення зведеної номенклатури справ у виконавчому комітеті міської ради його структурних підрозділах.

6.7. Здійснює контроль за формуванням архіву при виконавчому комітеті міської ради, передачею справ до трудового архіву та архівного відділу райдержадміністрації.

6.8. Організовує роботу з кадрами у структурних підрозділах виконавчого комітету міської ради. Здійснює контроль за дотриманням Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», антикорупційного законодавства, інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань кадрової роботи.

6.9. Координує проведення конкурсного відбору кандидатів на заміщення вакантних посад у виконавчому комітеті міської ради та посадових осіб виконавчих органів ради.

6.10. У межах наданих повноважень здійснює методичне керівництво персоналом структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради, здійснює добір кадрів. Узагальнює практику роботи з кадрами, вносить міському голові пропозиції щодо її вдосконалення.

6.11. Координує роботу щодо підвищення кваліфікації посадових осіб структурних підрозділів виконавчого комітету та виконавчих органів ради, контролює формування кадрового резерву, стажування у виконавчому комітеті.

6.12. Вносить міському голові пропозиції щодо структури та штатної чисельності структурних підрозділів виконавчого комітету та виконавчих органів ради, контролює підготовку проектів відповідних документів.

6.13. Контролює редагування, реєстрацію та випуск розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету, своєчасне їх розсилання адресатам.

6.14. Забезпечує організаційно-технічну підготовку засідань, нарад, які проводить міський голова.

6.15. Здійснює організацію виконання рішень виконавчого комітету, розпоряджень і доручень міського голови (по належності).

6.16. Координує роботу щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті міської ради та його структурних підрозділах.

6.17. Контролює виконання вимог законодавства щодо надання адміністративних послуг у виконавчому комітеті міської ради.

6.18. Координує здійснення повноважень виконавчого комітету мської ради щодо доступу до публічної інформації .

 6.19. Візує проекти рішень виконавчого комітету та проекти рішень міської ради у межах повноважень.

 6.20. Забезпечує організацію особистого прийому громадян керівниками виконавчого комітету міської ради.

6.21. Вносить пропозиції міському голові про заохочення та нагородження посадових осіб.

6.22. Організовує нагляд за експлуатацією та утриманням у належному стані адміністративного приміщення виконкому, погоджує розробку та виконання планів ремонту приміщення, проведення робіт з благоустрою та озеленення прилеглої території.

6.23. Координує та контролює діяльність:

– відділу організаційної роботи

– Центру надання адміністративних послуг

– головного спеціаліста з питань кадрової роботи

6.24. За дорученням міського голови організовує роботу виконавчого комітету міської ради та його структурних підрозділів за іншими напрямками діяльності.     

6.25. Організує та проводить роботу щодо присвоєння звання «Почесний громадянин».

6.26. З питань віднесених до своєї компетенції взаємодіє з виконавчими органами міської ради.

6.27. У разі тимчасової відсутності керуючого справами виконавчого комітету міської ради, виконання його функцій покладається на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів за розпорядженням міського голови.

ГРАФІК РОБОТИ

Понеділок, четрер: 08:00 – 17:15 

П’ятниця: 8:00 – 16:00

Обідня перерва: 13:00 – 14:00

Субота, неділя: вихідний

КОНТАКТИ