Електронний лікарняний – зручний сервіс для роботодавців і працівників.

Нещодавно Чигиринською районною філією Черкаського обласного центру зайнятості та відділом обслуговування громадян № 11 (сервісного центру) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Черкаській області був проведений семінар для роботодавців району на тему: запровадження сервісу «Електронний лікарняний».

Захід відбувся за участю начальника відділу обслуговування громадян № 11 (сервісного центру) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Черкаській області – Філоненко Оксани Анатоліївни, директора Чигиринської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості – Коршунової Світлани Федорівни.

Відкрила захід директор філії Коршунова Світлана Федорівна, яка ознайомила учасників з метою та планом семінару. Визначила цілі та завдання взаємодії служби зайнятості з роботодавцями та їх роль в реалізації політики державної служби зайнятості.

Філоненко Оксана Анатоліївна, начальник ВОГ № 11 під час семінару розповіла про нову процедуру онлайн – оформлення лікарняних: як формується електронний лікарняний, що змінюється для страхувальника, як перевірити правильність інформації в електронному лікарняному, коли запрацюють електронні листки непрацездатності. Оксана Анатоліївна наголосила, що нова процедура онлайн – оформлення лікарняних дозволить роботодавцю оперативно відстежити стан непрацездатності своїх працівників.

 Коршунова Світлана Федорівна, директор Чигиринської районної філії проінформувала роботодавців щодо особливостей працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштування в тому числі осіб з інвалідністю та стимулювання роботодавців до створення нових робочих місць. Також директор філії наголосила про можливість надання соціальних послуг роботодавцям із застосуванням нових інформаційних технологій: дистанційного спілкування за допомогою онлайн – ресурсу «Skype – зв’язку», «Електронного кабінету роботодавця».

Семінар відбувся у форматі жвавого обговорення. Учасники семінару ставили питання та отримували на них відповіді. Пріорітетним напрямком в роботі визначено проведення спільних семінарів, круглих столів та інших інформаційно – роз’яснювальних заходів, які спрямовані, насамперед, на профілактику та недопущення порушень трудового законодавства, гарантій та прав працівників.